Monday, March 27, 2006

Parempaako?

Poistin eilen jouluvalot parvekkeelta. Ne on vain jääneet sinne roikkumaan, vaikka joulusta on jo monta kuukautta. En ole sentään pitänyt niissä enää valoja.

Tänään oli aika hyvä olo. Ihan sellainen ok-fiilis. Liikuntaa tuli illalla harrastettua, minkä odottaminen teki koko päivästä hieman paremman. Pahimpia ovat ne päivät kun tietää, että ei ole mitään tekemistä illaksi. Nyt ei oikein tunnu miltään. Suihkuun ja nukkumaan siis. :)

Lisää tarinointia huomenna.

edit: Kiltti tyttö kirjoittaa kauniisti. Kiitos. Tuli hyvä mieli. :) Linkitin koska tuolla tytöllä on mielenkiintoisia ajatuksia.

Nyt soi: Bass'n Helen ~ Enemmän kuin koskaan

1 Comments:

Blogger HeidiR said...

Ole hyvä. =)

Aikoinaan minua kannusti blogissani nimim. isyystesti. Hän koki, että minä olin samassa vaiheessa kuin hän joskus. Etsin jotain.

Nyt minä huomaan tekeväni usein samoin kuin isyystesti. Huomaan jonkun painivan samojen ongelmien kanssa kuin minä jokin aika sitten.

Haluan jotenkin taputtaa olalle ja kuunnella aktiivisesti. Blogissa kuuntelemisen ja hyväksynnän ilmaiseminen on vain vaikeaa. Täytyy jotenkin ilmaista se, että ymmärtää jollakin tasolla.

10:15 AM  

Post a Comment

<< Home