Saturday, March 25, 2006

Aamulla

Katsottiin eilen S:n kanssa leffoja ja pidettiin pitkästä aikaa tyttöjen iltaa. Tai katsottiin sen verran mitä V:n riehumiselta pystyi. Se on kyllä uskomaton ikiliikkuja. Kuulostan varmaan ihan lasten vihaajalta, mutta voisi sen pojan menemistä vähän rauhoittaa. Tarkoitan vaan sitä, että saattaa tulla myöhemmin ongelmia, jos lapsi jo parivuotiaana tuhoaa kaiken mennessään. Mutta mikäs minä olen mitään sanomaan, kun ei ole omia lapsia.

Olen ollut uskomattoman laiska kun en ole saanut yhtään noista kirjoista luettua. Taitaa jäädä koko projekti toteutumatta. Ehkäpä sitten ensi vuonna. Tai joskus. Onhan tässä aikaa. Tällä hetkellä tärkeintä on, että saan elämän jotakuinkin järjestykseen. Kotiakin olen yrittänyt tässä vähitellen sisustella. Sekin projekti jäi viime kesänä aivan kesken. Mä olen nähtävästi hyvä aloittamaan kaikkea, mutta loppuun asti tekemistä voisi vielä harjoitella. Ajatelkaa, että olen asunut tässä kohta jo vuoden. Aika menee hurjan nopeasti.

Ulkona olisi loistava ilma ja tässä mä jumitan koneella. Odottelen, että S tulisi hakemaan tavaransa, jotka se eilen jätti tänne. Sitten voisin lähteä ulos.

Tahdon tilata sen paidan. Sen Sonata-paidan. En vain löydä sitä sivua, missä niitä oli myynnissä.

Nyt soi: ~Timo Rautiainen~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home